Tv-Spel: Sing it - pop hits

Hej! Vi har precis spelat wii-spelet Sing it.



Det var väldigt kul med massa skratt, försök att träffa höga toner och glädje.

SÅ SPELAR DU:

Precis som på Playstation's 'Singstar', fast lite annorlunda. Man kan spela 2 personer om man har två mikrofoner. Vi har den som följer med spelet och Guitar hero-micken.
Välj låten du vill sjunga, och sjung efter texten. Försök att träffa tonerna!

om det är en spelare ser det ut så, annars likadant fast med två rader.)

Du ska försöka få mest poäng och vinna. Efter låten kan man lyssna hur det låter.

VÅRA ÅSIKTER

Ofelias åsikt:

Väldigt roligt! Man tror innan att man ska höra precis hur man låter samtidigt, men man liksom sjunker in i det hör det inte Jätte kul, verkligen. Jag brukar annars aldrig sjunga när folk är med av en viss rädsla och dålig sång, men detta var ju kul ändå, man vågade mer.
Min favoritlåt i spelet är nog La La Land av Demi Lovato. Den är enkel att sjunga och ganska bra. Sen är ju SOS av Jonas Brothers också enkel och rolig, men dock ganska dålig. Jag tycker att spelet hade ett tillräckligt bra låtförråd, till och med två låtar av Colbie Caillat

Jag ger spelet 4 av 5 stjärnor.



Tildas åsikt:

Jag tycker att spelet är jätte roligt för jag älskar att sjunga!
min favorit låt i splet är 'lets get crazy' av hannah montana.
Jag ger spelet 5/5 stjärnor


Kommentarer:
Agnesss ;) skrev:

hej hej!

bra blogg ;)

datum: 2012-03-18
Ella skrev:

Ska köpa. ;)

datum: 2012-03-18
Ella's blogg/hemsida http://ellahellstrom.blogg.se/

Kommentera här

Namn:
Kom ihåg mig?

Vad

Din blogg eller hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0